Гарантія:
Ми продаємо лише якісну продукцію від офіційних постачальників, і на всі товари, придбані у нас, поширюється гарантія виробника. При отриманні товару кур'єр зобов'язаний вам передати товарний чек і заповнений гарантійний талон (якщо цей документ передбачено виробником) з печаткою нашого магазину. У разі виникнення технічних питань або неполадок обладнання, ви можете звернутися до наших менеджерів за детальною консультацією.
Гарантійні талони не передбачені на деякі категорії товарів (наприклад: радіатори опалення, водяні рушникосушки, запірнорегулююча арматура, гідроакумулятори, інсталяції, сифони, труби та фітинги), гарантія поширюється від дати продажу, документ якого є >
Повернення:
ТОВАР НАлежної якості
Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за дотриманням наступних умов:
- товар не використовувався, про що свідчить відсутність подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину або під'єднання обладнання;
- товарний вид виробу вид збережений - залишилися всі ярлики, наклейки, плівки, оригінальна заводська комплектація товару;
- присутні всі документи на товар - інструкції, гарантійний талон, товарний чек, заводське маркування.
Стаття 9, Закону України "Про захист прав споживачів", що регулює право покупця на повернення якісного товару:
Права споживача при придбанні товару належної якості:
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належного якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задоволений його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром .
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) на підставах, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продаж, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші в розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний товар при першому ж надходження відповідного товару у продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару на продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи зі вартості товару на годину його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший рядок за домовленістю сторін, але не пізніше ніж за сім днів.
ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється лише при наявності висновку авторизованого сервісного центру, в якому може бути зазначено наступне:
1. Товар має механічні пошкодження, які спричинили несправність, або виявлено порушення умов експлуатації - у такому випадку дія гарантії припиняється і товар не може бути обмінений або повернутий - сервісний центр може запропонувати вам ремонт виробу за ваш рахунок.
2. Товар підлягає гарантійному ремонту - у разі сервісний центр приймає товар на ремонт.
3. Товар не підлягає гарантійному ремонту та підлягає обміну за гарантією - у цьому випадку продавець зобов'язаний вам змінити товар або повернути гроші згідно із законодавством.
Стаття 8, Закону України «Про захист прав споживачів», що регулює права споживача у разі купівлі товару неналежної якості:
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом установленого гарантійного рядка недоліків споживач, в порядку та в рядки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця),після його усунення проявляється знову з незалежних вид споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.