Виробники

Список товарів виробника TIKI

Tiki Group, яка з 2019 року є частиною шведської корпорації NIBE Industrier, об’єднує компанії Tiki HVAC d.o.o. у місті Веленє та виробничий комплекс Tiki у Старій-Пазові, Сербія. На заводі у Веленє, окрім підрозділів управління та продажів, функціонує також відділ досліджень і розробок, де працює команда з 30 висококваліфікованих спеціалістів.

Заснована у 1951 році, Tiki розпочала свою діяльність із виробництва у Любляні. До 2006 року це був єдиний завод компанії, який із 1978 року входив до складу Gorenje Group.

У липні 2006 року, після придбання частини компанії Lifam Hidravlika (Ливарня та фабрика агромеханізації), почався процес перенесення виробничих потужностей до Старої-Пазови.

Перший водонагрівач на новому заводі у Старій-Пазові був зібраний у січні 2007 року з деталей, виготовлених у Любляні. Вже восени того ж року весь цикл виробництва — від зварювання баків до нанесення емалі — здійснювався у Старій-Пазові. Наприкінці 2010 року все виробництво побутової техніки Tiki було повністю переміщено до цього міста.

Починаючи з січня 2011 року, завод у Старій-Пазові перетворився на сучасне підприємство, де на площі 11 гектарів працює понад 500 співробітників.

Гарантія та сервіс водонагрівачів Gorenje та Tiki


З метою підвищення якості сервісного обслуговування Ви можете звертатися за телефоном інформаційних ліній технічної підтримки:

  • Представництво компанії Gorenje в Україні: 0-800-300-024 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів у межах України);

  • Технічна підтримка водонагрівачів TIKI та інформаційна лініїя: ТОВ «Лотос Групп» +38 067 634 88 67 (згідно тарифів вашого оператора).



Гарантійні строки експлуатації


Гарантійний строк експлуатації складає при умові використання приладу за призначенням та дотриманням вимог, зазначених в експлуатаційних документах.


Водонагрівачі GORENJE™


Гарантійні строки експлуатації основних компонентів відрізняються для різних моделей водонагрівачів.



  • 10 років на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: GBFU…E, GBFU….EDD, GBF…E, GBF... SM,OGB…SEDD, OGB...SM, OGBS...SM, OGBS...OR, FTG...SM, GBK…LN, GBK…RN, GBK...OR LN, GBK...OR RN, VLG..., KGV…..., GV…, TC...,TC...-1/..., TC...-2/..., GBFU...SIMV9, GBFU…SIMBV9, OGB...SLSIMV9, GBU...E,GBU...C6, GB H..., OGB...SLSIMBV9, GBF…V, GBF...T/V9, GBF… (UA), GBF…EV9, OTG..SMTV9,TGR…SMTV9, OGB...SMV9, SLTC..., ZV... .

  • 7 років на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: TGR…, TGR...S NG, TGR...SN NG, TGR...NG, TGR…SN, TGRK...LN, TGRK...RN, TGRK...NG LN, TGRK...NG RN, TGR…E, TGR...SV9, OTG...SLSIMV9, OTG...SLSIMBV9, TGRH...NG.

  • 5 роки на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: GT…, TGR...V9, TG…V, SG...V9, WS-U...V9, EWH...V9.

  • 2 роки на всі інші деталі водонагрівачів


Водонагрівачі TIKI™


Гарантійні строки експлуатації відрізняються для різних моделей водонагрівачів.




  • 10 років на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: BUFFER …, COMFORT S…, DHW …, DHWM …, ECON E…, ECON ES …, ECON ESU …, ECON M …, ECON MCL …, ECON MCR …, ECON MU …, SPACE …, SUPR …, SUPR D …, SUPR ED …, SUPR ES …, SUPR ESD …, SUPR F …, SUPR SD …

  • 7 років на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: PRIME …, PRIME CL…, PRIME CR…, PRIME M…, PRIME MH…, PRIME MS…, PRIME MU …

  • 5 роки на внутрішній корпус баку водонагрівачів моделей: MINI P …, MINI PBT …

  • 2 роки на всі інші деталі водонагрівачів


Умови гарантійного обслуговування


Гарантія на внутрішній бак водонагрівачів розповсюджується тільки при проведенні профілактичних робіт спеціалістами авторизованих сервісних центрів кожні 24 місяці, починаючи з дати продажу або підключення. Профілактичні роботи проводяться за рахунок споживача і складаються з:



  1. Зняття накипу з нагрівального елемента. У моделях із захищеним нагрівальним елементом – із зовнішньої сторони захисної колби.

  2. Зняття накипу з баку.

  3. Заміна магнієвого аноду.


Гарантійне обслуговування здійснюється за умови надання гарантійного листа з коректно і чітко заповненими даними:



  • назва та адреса торгівельної організації;

  • дата продажу;

  • підпис продавця і печатка;

  • дані про підключення (установку), якщо установку проводив АСЦ;

  • дата продажу і підключення на відривних талонах.


Гарантія не розповсюджується: на заміну лампочок та пластмасових частин приладу.


Гарантійний ремонт здійснюється при дотриманні вказаних правил виключно авторизованими сервісними центрами (АСЦ) безкоштовно. Перелік авторизованих сервісних центрів додається. Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках:



  • недотримання правил експлуатації, зберігання, транспортування;

  • недотримання правил установки (підключення), що вказані в інструкції з експлуатації;

  • ремонту, втручання в конструкцію приладу особами та організаціями, що не є АСЦ;

  • механічних пошкоджень, наслідків хімічної дії, неправильного догляду за технікою;

  • підключення до мереж електро-, водо- постачання з невідповідними стандартам параметрами;

  • пошкодження внаслідок дії складних кліматичних умов при експлуатації, зберіганні, транспортуванні.


Гарантійне обслуговування не розповсюджується на роботи, вказані в Інструкції, по догляду, заміні витратних матеріалів, а також на витратні матеріали.

Докладніше
на сторінку
Показані 16 - 30 із 34 пунктів
Показані 16 - 30 із 34 пунктів